Pobierz bezpłatnego e-booka
Pomysły dla autorek i autorów, którzy chcą budować markę autorską, zwiększać zasięgi, budować społeczność wiernych czytelników oraz sprzedawać więcej książek dzięki Facebookowi i Instagramowi.

Napisałaś książkę albo jesteś właśnie w trakcie pisania i chcesz już zacząć budować swoją markę autorską. Przed Tobą spore wyzwanie – jak promować swoją powieść, żeby zachęcić, nie znudzić i nie krzyczeć jak przekupka na targu: “Kup, kup, kup”.
Wydawcy chcą, aby autorzy i autorki mieli rozwinięte media społecznościowe – to zwiększa szansę na powodzenie premiery. Brak promocji w self-publishingu oznacza porażkę.
Wiesz, że nie obędzie się bez tworzenia postów i wideo do social mediów, ale nie masz pojęcia, od czego zacząć.
Wybrać rolkę czy post ze zdjęciem? Pisać o sobie czy o bohaterach? I czy Twój telefon temu podoła?
Ten praktyczny e-book to ściąga z konkretnymi pomysłami na treści, które przyciągną uwagę, zbudują zaangażowanie i przekonają czytelników do zakupu Twojej powieści.
Co znajdziesz w e-booku?
1. FORMATY TREŚCI
Konkretne przykłady na rolki, stories, live’y i karuzele. Dowiedz się, jak wykorzystać każdy format Instagrama i Facebooka do promocji swojej książki.
2. NARZĘDZIA I APLIKACJE
Listę sprawdzonych programów – poznaj narzędzia, które pomogą Ci tworzyć profesjonalne treści bez kosztownego sprzętu.
3. GOTOWE POMYSŁY NA POSTY
36 konkretnych pomysłów od moodboardów po daily vlogi – gotowe rozwiązania, które możesz wdrożyć już dziś w swoich social mediach.
Kim jesteśmy?

Kinga Rak, redaktor naczelna, doktor nauk humanistycznych, od 2011 roku pracuje na rynku książki. Redaguje, recenzuje powieści przed wydaniem, intensywnie śledzi i czasem kreuje trendy na rynku książki.
Karolina Brzuchalska, redaktor zarządzająca Twardej Oprawy, przedsiębiorczyni, redaktorka, specjalistka od pisania propozycji wydawniczych i analizowania umów z wydawcami. Jest absolwentką „Zarządzania strategicznego i marketingu w czasach VUCA”.
