Pobierz bezpłatnego e-booka

Pomysły dla autorek i autorów, którzy chcą budować markę autorską, zwiększać zasięgi, budować społeczność wiernych czytelników oraz sprzedawać więcej książek dzięki Facebookowi i Instagramowi.

  • 36 gotowych pomysłów na posty i wideo na Facebooka i Instagrama.
  • Sprawdzone narzędzia – lista aplikacji do tworzenia treści.
  • Praktyczne wskazówki od ekspertek z branży wydawniczej.

Napisałaś książkę albo jesteś właśnie w trakcie pisania i chcesz już zacząć budować swoją markę autorską. Przed Tobą spore wyzwanie – jak promować swoją powieść, żeby zachęcić, nie znudzić i nie krzyczeć jak przekupka na targu: “Kup, kup, kup”.

Wydawcy chcą, aby autorzy i autorki mieli rozwinięte media społecznościowe – to zwiększa szansę na powodzenie premiery. Brak promocji w self-publishingu oznacza porażkę.

Wiesz, że nie obędzie się bez tworzenia postów i wideo do social mediów, ale nie masz pojęcia, od czego zacząć.

Wybrać rolkę czy post ze zdjęciem? Pisać o sobie czy o bohaterach? I czy Twój telefon temu podoła?

Ten praktyczny e-book to ściąga z konkretnymi pomysłami na treści, które przyciągną uwagę, zbudują zaangażowanie i przekonają czytelników do zakupu Twojej powieści.

Co znajdziesz w e-booku?

1. FORMATY TREŚCI

Konkretne przykłady na rolki, stories, live’y i karuzele. Dowiedz się, jak wykorzystać każdy format Instagrama i Facebooka do promocji swojej książki.

2. NARZĘDZIA I APLIKACJE

Listę sprawdzonych programów – poznaj narzędzia, które pomogą Ci tworzyć profesjonalne treści bez kosztownego sprzętu.

3. GOTOWE POMYSŁY NA POSTY

36 konkretnych pomysłów od moodboardów po daily vlogi – gotowe rozwiązania, które możesz wdrożyć już dziś w swoich social mediach.

Kim jesteśmy?

Kinga Rak, redaktor naczelna, doktor nauk humanistycznych, od 2011 roku pracuje na rynku książki. Redaguje, recenzuje powieści przed wydaniem, intensywnie śledzi i czasem kreuje trendy na rynku książki.

Karolina Brzuchalska, redaktor zarządzająca Twardej Oprawy, przedsiębiorczyni, redaktorka, specjalistka od pisania propozycji wydawniczych i analizowania umów z wydawcami. Jest absolwentką „Zarządzania strategicznego i marketingu w czasach VUCA”.