Nasza redakcja nie odpoczywa. Codziennie, niezależnie od pory dnia, zajmujemy się pisarzami, którzy chcą porządnie zadbać o swoją książkę. Nasi redaktorzy i recenzenci dokładają starań, by każde działanie rozwijało polską literaturę, od dziecięcą, po biznesową, poradnikową, po beletrystykę. Ale przecież nie samą pracą ze zdaniami, akapitami i słowami człowiek żyje.

Internet – kopalnia promocji, kopalnia marek, kopalnia pisarzy

Mam wrażenie, że w dzisiejszym świecie większość ważnych spraw dzieje się w Internecie. I to myślimy tu o takich rzeczy, o których kiedyś nikt by nie pomyślał. Cała promocja literatury wiąże się z siecią. Wydawnictwa szukają recenzentów-amatorów, najczęściej blogerów czy vlogerów, by ci zaprezentowali nowości wydawnicze. Sami autorzy robią to samo – szukają osób, które szepnęłyby słowo w przestrzeni online odnośnie ich świeżo wydanej pozycji. W Internecie pisarze kreują markę osobistą, kontaktują się z czytelnikami i szukają nowych dróg wypromowania bohaterów, fabuł, idei. Problem polega na tym, że nie zawsze wiemy, czy nasze działania są w porządku. Czy one cokolwiek wniosą i czy nasza książka dotrze tam, gdzie dotrzeć powinna – czyli do ludzi zainteresowanych, pierwszych czytelników.

W dzisiejszym świecie online…

Nigdy nie będziemy już samowystarczalni. Chociaż coraz więcej autorów, w naprawdę różnym wieku, jak widać po ostatnim wydarzeniu na naszej grupie (link do grupy?), zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest sieć, nie każdy wie, jak w tej sieci żyć. Z pomocą przychodzi nam chociażby zbliżająca się wielkimi krokami, wirtualna konferencja, w której Twarda Oprawa, reprezentowana przez Kingę Rak wtrąci swoje trzy grosze. A co można będzie tam znaleźć – według mnie same przyjemności. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o zasadach rządzących marketingiem w sieci, opowiedzą o pisaniu pod SEO, o posługiwaniu się social mediami w kreowaniu wizerunku i biznesu. Brzmi jak bomba – zwłaszcza że dostęp do informacji będzie… online właśnie.

Jak żyć w necie! weź zajrzyj!

Do wyboru masz trzy abonamenty, ceny dostosowane do potrzeb i odbiorców. Już od 20 złotych (bez groszy!) możesz cieszyć się dobrym contentem. Konferencja odbędzie się w czerwcu, dokładnie 3-7 czerwca. Podczas jej trwania aż 35 prelegentów opowie o swoich sposobach na promocję w sieci, dzieląc się dobrą energią, inspiracją, pomysłami i – co najważniejsze – rozwiązaniami, dotyczącymi istnienia w sieci. Pomocną dłoń wyciągną do ciebie różni specjaliści, z wieloma miesiącami, a nawet latami doświadczenia w tej branży, która wymaga jednak bycia na bieżąco i ciągłego analizowania tego, co się w Internecie dzieje. Materiałów będzie sporo, więc radzimy skorzystać z opcji droższej. To ona da roczny dostęp do nagrań i innych przydatnych informacji. Dodatkowym plusem jest to, że częścią konferencji możesz być, nie wychodząc z domu. Wystarczy, że usiądziesz w wygodnym fotelu z kubkiem kawy (albo z dwoma!) i będziesz słuchać dobroci, które zostały przygotowane. Specjalnie dla wszystkich zainteresowanych tą tematyką!

Już dziś możesz zakupić dostęp do konferencji online i podszkolić swoje umiejętności z promocji w sieci. Więcej informacji i możliwość zakupu biletu wstępu pod tym linkiem.

LINK