Wiesz, że powinnaś nauczyć się promowania swojej książkę w sieci, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak zbudować markę autorską. Pokażemy Ci, jak to zrobić krok po kroku.

Już niedługo rusza kompleksowy program Twardej Oprawy dla autorek i autorów, którzy chcą nauczyć się skutecznej promocji swojej powieści w social mediach i z pomocą newslettera. Bez wyskakiwania z lodówki. Z lekkością. Skutecznie i w zgodzie ze sobą.

Wiele autorek i autorów wie, że social media, newsletter i obecność w internecie to dziś konieczność, ale:

  • Wstydzą się promować siebie i swoje książki.

  • Nie mają pomysłów na treści.

  • Nie wiedzą, od czego zacząć.

  • Boją się, że będą brzmieli jak natrętni sprzedawcy.

  • Wiedzą, że mają budować markę autorską, ale nie wiedzą, jak to zrobić.

Przygotowujemy program, który pomoże Ci przełamać te bariery i nauczyć się naturalnej, skutecznej promocji. Poznasz tajniki budowania marki autorskiej, mediów społecznościowych i newslettera. Przygotowałyśmy też bonusy – m.in reklamy w social mediach i premiery online.

Kim jesteśmy?

Kinga Rak, redaktor naczelna, doktor nauk humanistycznych, od 2011 roku pracuje na rynku książki. Redaguje, recenzuje powieści przed wydaniem, intensywnie śledzi i czasem kreuje trendy na rynku książki.

Karolina Brzuchalska, redaktor zarządzająca Twardej Oprawy, przedsiębiorczyni, redaktorka, specjalistka od pisania propozycji wydawniczych i analizowania umów z wydawcami. Jest absolwentką „Zarządzania strategicznego i marketingu w czasach VUCA”.