Nowy termin – 2.10, środa.

Czy czasem zadajesz sobie takie pytania?

Jak promować swoją twórczość, jeśli nie lubię social mediów?

Czy ma sens zbierać społeczność, jeśli nie wydałam jeszcze swojej książki?

O czym pisać w social mediach, gdy nie mam pomysłu na promocję?

Czy koniecznie muszę wrzucać 5 postów na Facebooka tygodniowo?

Skoro inni wrzucają cytaty z książki na Instagram, czy ja też muszę?

Jakie mam szansę na sprzedaż książki, jeśli nie chcę wyskakiwać z lodówki?

Planujesz wydanie swojej książki lub jesteś chwilę po jej premierze. Wiesz, że promowanie Twojego tekstu to część Twojej pisarskiej pracy, ale nie masz pojęcia, jak się za to zabrać. Wszyscy dookoła mówią, że social media to podstawa, że musisz być aktywna, zbierać społeczność, ale tego kompletnie nie czujesz. Utknęłaś w miejscu i jesteś zagubiona.

A co jeśli powiemy Ci, że możesz kompletnie odpuścić rady innych i zająć się promocją w zgodzie ze sobą?

Na bezpłatnym webinarze opowiemy Ci, na czym polega promowanie w zgodzie ze swoimi wartościami. Odpowiemy na pytanie, czy potrzebujesz social mediów do promocji książki. Pokażemy Ci, że nie musisz być aktywna na wszystkich mediach społecznościowych. Zobaczysz sama, że możesz odpuścić, a i tak dobrze sprzedawać swoje książki. Opowiemy Ci, jak wybrać metodę promocji w zgodzie ze sobą, aby promowanie było przyjemnością, nie przymusem.

Spotkanie poprowadzą: Karolina Brzuchalska i Kinga Rak.

Karolina Brzuchalska, redaktor zarządzająca, jest specjalistką od biznesu. Przeprowadziła setki autorek przez proces wydawniczy, uczy przedsiębiorczynie jak prowadzić skuteczny biznes. Jest absolwentką „Zarządzania strategicznego i marketingu w czasach VUCA”.

Kinga Rak, redaktor naczelna, doktor nauk humanistycznych, od 2011 roku pracuje na rynku książki. Redaguje, recenzuje powieści przed wydaniem, intensywnie śledzi i czasem kreuje trendy na rynku książki.